@heavy_rain В следующий раз читай, что ты вообще присылаешь. Разраб в открытую пишет, что разрабы просто сделают под 10 тф плойки, а лишние 2 тф ящика уйдут на то, чтобы меньше оптимизировать сделанное под 10 тф.
Пятая плойка - якорь игровой индустрии. Официально
Читал, прикинь. А ты хорош врать и додумывать.
Нет, именно эта статья.
will developers exclusively working on the Xbox Series X be able to do more with the GPU that multiplatform devs, who also have to work with the PS5’s specs?
According to DiRT 5 lead designer Mike Moreton, that’s not going to be the case. Speaking in any interview with GamingBolt, when asked about the difference between the GPUs of the two next-gen consoles, Moreton said, “From development and gameplay perspectives, it doesn’t really have an impact. When it comes to tuning, tweaking and optimizations at the end of a game, it might mean slightly less work for one platform.”
Перевожу - мы не будем заморачиваться для улучшения версии Xbox, просто придётся меньше оптимизировать.
Нет, именно эта статья.
will developers exclusively working on the Xbox Series X be able to do more with the GPU that multiplatform devs, who also have to work with the PS5’s specs?
According to DiRT 5 lead designer Mike Moreton, that’s not going to be the case. Speaking in any interview with GamingBolt, when asked about the difference between the GPUs of the two next-gen consoles, Moreton said, “From development and gameplay perspectives, it doesn’t really have an impact. When it comes to tuning, tweaking and optimizations at the end of a game, it might mean slightly less work for one platform.”
Перевожу - мы не будем заморачиваться для улучшения версии Xbox, просто придётся меньше оптимизировать.
Якорь